Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

onsdag 12 augusti 2009

"Cave! Cave! Cave!".
Nej. Jag ska inte.

Träffen med Eric gick bra förresten, en hyvens kille.
Väldigt stor film och boknörd, så vi hade mycket att prata om.
Det blir att kika på Big Fish med honom någon dag i veckan, eller nästa vecka. Eller hur som.
Jag fick "lön" idag igen, så det är bara underbart.
Ska nog faktiskt ta o köpa mig dendär skinnjackan, om den finns kvar när jag nu kan ta mig in till Cork, dvs. Ska kolla med Trina och se om hon kan ta mig dig någon dag.. Igen. ><
Annars får jag lägga det på hold tills London. Yep. Kan också gå an.
London om tre veckor troligtvis, Allright!
Saknar Jenny, min underbara lilla koreansksvenska Jenny.
Det ska bli underbart när man får ordentlig ordning på livet.

"London, You're calling me, Honey. I can hear you chiming"

2 kommentarer: