Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

söndag 16 augusti 2009

"I hope you don't mind that I put down in words"

Jag sa Nej, det gjorde jag faktiskt. Så med andra ord, Jag försöker.

Försöker skriva igen, det går lite sådär, from time to time.
Behöver mer inspiration, fastän det kan gå med det lilla jag har.
På den 4:e får jag träffa min Jenny igen, det är en väldig drivkraft.
Sen vet jag inte - Jag funderar på när man ska åka hem igen över en helg eller liknande, för Emelie frågade mig.
Folket här jobbar asmkt nu, så det kommer bli svårt att komma över en längre period då de är lediga.
I oktober pratade Trina om en långhelg, så kanske då. Annars tror jag att jag kan vänta,
Bara som sagt, Jag får träffa Jenny. Och det är betydligt lättare ordnat.
Jenny, vi måste dra till Cove när du kommer hit (Sista platsen Titanic stannade innan hon sjönk.)

Hur som helst,
Livet är som det är, precis som det brukar. Hoppas alla hemma i sverige har det bra,
Beda, jag tycker du kan pallra dig hit nu faktiskt. Men hursomhelst, hoppas det går bra på Gotland nu.
Ge mig din adress så får du min!

Hum.
Ja,
Herra så länge.

2 kommentarer: