Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

tisdag 25 augusti 2009

Tapp, tapp. Regnet slår emot fönstret utanför, lite regnar in. Dropp, dropp. Frisk luft, mina lungor andas. Regn doft. Ska snart ut igen, ut i regnet, medan mörkret kommer att falla. Det kommer vara kolsvart när jag tippar hem igen. Fick höra att det är farligt här om natten, men jag vill kunna promenera där jag bor. Blev tvingad, mer eller mindre, att ta en taxi senast jag var ute sent.
Hoppas det inte blir så ikväll.
Egentligen vill jag inte gå ut, för jag är död. Gjorde fynd idag, men på min ryggs bekostnad.
Köpte presenter till mamma och Emelie idag.
Nu ska jag ringa min babe.

1 kommentar:

  1. Vi alskar fynd. Fastan det kostar (inte bara pengar uppenbarligen.)

    SvaraRadera