Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

fredag 4 december 2009

"I'll kick you randomly in the chest, and I'll show you how ribs can capture air, and leave unbearable pressure"

The fight song - Ane Brun.

Halv dag, halvt humör. Fick mig att fundera, lite för mycket. När jag var utanför affären, och precis hade köpt Julkort, så insåg jag för en kort sekund att jag ville skicka kort till min mormor. Men det går inte. Konstigt ändå. Antar att det är alla brev hit och dit som påminner mig om henne. Men, ja, konstigt. Tårögd som jag blev, undrade jag om hon och morfar, på någon nivå, skulle vara stolta över mig nu. Jag menar, det låter nog klyschigt, men det skiter jag i. Det skulle vara skönt att få veta någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar