Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

tisdag 15 december 2009


Ja. Tycker nog ändå att det är... helt sjukt att jag faktiskt ska hem snart.
Sitter här och är fundersam som vanligt. Lite för fundersam för mitt eget bästa, sådär på kvällen. Är nog lite halvt paranoid att någonting ska gå fel, på något sätt.
Men jag ska tänka positivt. Jag menar. Ingenting kommer gå fel. Fuck no. I won't fucking let it. No fucking way.
Yes. I say fuck alot. Någonting Brit sa - "You know... you swear alot, and I find it shocking." Ser jag så oskyldig ut? ^^
Um. Vad jag babblar. Poängen är - Att jag får träffa Jenny på fredag, och att det inte har gått in än - Och att jag vill hoppa upp och ner utav glädje eller gråta stort. Och sen får jag träffa min familj på Måndag natt, och Beda den 25:e. För mycket för en kropp att hantera. Även om min kropp faktiskt är större än medel. Hah.
Oh well. Nu ska jag skriva lite nonsens och sen sova.
Puss sålänge.

2 kommentarer: