Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

söndag 26 juli 2009

Dear.

Oh my dear god.
Imorgon.

Det är extremt blandade känslor som försiggår just nu,
Har lite - Väldig - ångest över min packning, då jag nästan tror att jag kommer få böta pga. att väskorna väger rätt mkt.
Men om jag har tur, så är det precis på gränsen. (Håll tummarna för mig!)
Och då har jag inte ens med mig alls som jag planerat från början.

Men, hur det än blir, så är det London imorgon.
Känns oerhört miffigt, har inte riktigt slått till än heller, men, Ja.
Hum.
Sen, på tisdag ska jag träffa Trina, och familjen. Dear god.
Ja, Jag är nervös.

"As the butterflies fluttered, all was clear. This was the moment I'd been living for."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar