Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

söndag 18 april 2010

Prima Ballerina.
Alla flyg till och från Sverige är rätt jävligt inställda för tillfället.
Förhoppningsvis så öppnas luftrummet tills på Fredag.
Men vi får väll se. Vänta och se. Det enda man kan göra.

Pratade med Pappa förut,
Han sa att hela familjen antagligen kommer komma och hämta mig. (Om det blir någonting)
Hej Släktfest typ.
Sjukt, saknar dem mig så mycket?
Hur kan man sakna denna människa så pass?
Saknar dem med dock.
Så nu sitter man här, natten innan ytterligare en lektion, och är lite sådär allmänt tragisk. Kanske inte så mkt egentligen, bara sådär litegrann på högerkant.
Mina naglar är härligt röda, och jag känner mig lite mer som mig själv för var dag som går. Tror jag försvann där ett tag, vet inte riktigt vad som hände.
Vi var ute och dansade igår, jag behövde det. Visst att jag var en svettig gris däruppe på dansgolvet, men sket jag i det. Det var härligt. Nu är det måndag snart, och det innebär att imorgon är det Tisdag. Och det i sin tur innebär Konsert.
Ja, det blir nog bra. (I don't fancy you anymore!) -- Jen, that was for you.

3 kommentarer:

  1. Hej älskade du.
    Kan verkligen förstå varför de saknar den där Jennie. För jag saknar henne så jag kan simma över havet för att få träffa henne.
    Vi borde ha hen välkomst fest för dig här. Då vi äter god mat och hittar påmycket roliga saker.
    Jag tror ju knappast det var en gris som var och dansade. Inte alls. Du som är så vacker.
    Vad roligt med konsert love.

    Älsakr dig!

    SvaraRadera
  2. Klart att man kan sakna dig min fina. Kommer antagligen sakna ihjal mig dem narmaste tva manaderna, nar du lamnar mig har. Snyft.

    Helgen var fin och imorgon blir den helt javla fucking underbar. Ska bli sa javla harligt att fa se herr sot med dig igen.
    Whaevvah!

    Puss darlin'

    SvaraRadera
  3. Beda;
    Tack älskling, Jag saknar dig med. Snart kommer jag över - Ja, det tycker jag allt vi får ha. Med tårta och fin musik.
    Älskar dig med.

    Jen,
    Dear god. Kommer sakna dig med. Så sjukt egentligen. Börjar ju mer eller mindre vänja mig vid att ha dig så tätt inpå nu. Kommer bli konstigt och tomt utan dig där i två månader.
    (Om jag nu kommer iväg dvs... :P)
    Ja, imorogn blir det underbart. Herreminje.
    Herr Söt är bara förnamnet.
    Whaevvah!
    Älskar dig.

    SvaraRadera