Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

lördag 24 oktober 2009

"Smoke your cigarettes down to the bone"
Idag suger det att jag inte röker. För idag vill jag röka.

Nu är Jenny hemma, och det är Beda med. Känns lite som att alla har lov förutom jag. Men är iallafall ledig tills på Tisdag, which is fucking lovely.
Såg Coraline igår, och den spelas fortfarande lite i tanken. Den var ärligt talat väldigt bra, I like it. Kanske borde kolla på den ikväll igen. Jag är lite halv idag igen, har bakat pepparkaka och gjort köttbullar idag för att få lite hemkänsla, men det gjorde det snäppet värre, även om jag samtidigt blev väldigt glad.
Sen älskar jag det faktum att de har en öppen brasa här, det är nog en utav de mest mysiga ting som finns. Allt som fattades var en riktigt bra skräckfilm och någon att hålla om så man blir lite mindre rädd. Ja, idag är jag nog lite sällskapssjuk. Idag vill jag ha någon att krama. Borde gå ut och försöka springa av mig denhär känslan.

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att du var hemma nu. Då hade jag antagligen kommit förbi nu med lite snask i ena handen och en film i den andra.

    En stor varm och härlig kram sänder jag till dig härifrån Sverige.

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Önskar det med. Då hade vi kunnat kolla på Gossipgirl på min projektor. Iofs är det alltid det ständiga problemet om vart man ska sätta upp den, men ändå. Häää
    Jadu - En stor varm kram till dig ifrån Irland.
    Saknar dig.

    SvaraRadera