Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

tisdag 19 januari 2010


Det är en sådan dag, då det är så sjukligt störande hur otroligt vackra kvinnor kan vara. Hur vackra andra kvinnor kan vara.
Men har börjat på nytt idag, nu ska jag köra på som fan, jag måste. Och håret mitt det växer huller om buller, men jag gillar't. Typ en av dem få saker som jag faktiskt gillar just nu. Eller ja, finns flera saker jag gillar. Man ska inte klaga. Inte helt i alla fall. Nej. Nu ska jag nog bara sitta här ett kort tag till. Sen sova, för det är saker som väntar mig imorgon bitti. Yay.

2 kommentarer:

  1. www.Friikiasian.com20 januari 2010 kl. 01:44

    Du ar ocksa jattefin Jennie! Inside and out. Love ya. Pusspuss

    SvaraRadera
  2. Thank you darling. Saknar dig, älskar dig med. Puss.

    SvaraRadera