Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

torsdag 27 oktober 2011

Baka mera!

Jag har fått inspiration till att baka, men jag har inget kök, så min kreativa ådra får gömma sig ett tag till. På Lördag flyttar vi till vår lägenhet, och då jävlar ska det bakas! Jobbigt, med tanke på att jag samtidigt försöker gå ner i vikt.
Funderar på att baka tårtor som hobby, så om det är någon som behöver en tårta är jag fett på att baka.
Måste beställa hem massa pastafärger, men hoppas Clara hittade svart färg och svart penna i London.
Ska hem den 4:e på natten, och sen hämta vår hund den 7:e. Sen kommer min käraste underbaraste asiat över till mig där också och vi ska hänga. Ska bli mysigt.
Men nu jobbjobbjobb i tre dagar.

Toodles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar