Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

tisdag 25 oktober 2011

Uppdatering.

Ja, som ni kanske förstår är dethär en gammal blogg, och det är inte ofta jag har tid att skriva här, eller har någonting att säga heller för den delen. Men här sitter jag nu och undrar varför jag slutade skriva. Var mitt liv så otroligt segt och tråkigt att jag inte såg någon poäng i att fortsätta?
I dunno lads.
Men som sagt, här är jag igen och jag tänkte uppdatera allt lite, för den som läser, för den som lyssnar. Eller kanske främst bara för min egen skull.

På lördag flyttar jag och Sebastian till vår trea och det ska bli otroligt skönt, delvis för att vi har trängts i en etta nu i två månader i väntan på vår riktiga lägenhet, och delvis för att jag känner att ett eget ställe behövs nu, så man kan känna sig hemma någon annan stans än bara hemma i Värsås.
På tal om Värsås så ska jag dit på fredag natt den 5:e November. Är bara hemma i typ tre, fyra dagar, men ska bli trevligt ändå. Jag ska träffa min honey Jenny och sen ska kanske min syster följa med mig över till ön och umgås med mig ett litet tag.

Annars är väll allt som det brukar vara. Lite småproblem här och var, lite saker man stör sig på som vanligt, men samtidigt också några saker som är rätt sköna i tillvaron.
Träningen går rätt piss atm, men när vi flyttar nu på Lördag ska jag montera min crosstrainer igen och får mig att känna mig aningen mer positiv. Inte jättelångt kvar tills jag når min målvikt, även om det är mer än vad jag vill medge. Ibland känns det som att jag aldrig kommer klara det, men sen vet jag att jag heller aldrig kommer att ge upp.

Nu ska jag kolla på J.F.K. med min man,
Toodles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar