Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

måndag 28 december 2009


Ja. Nu har Beda åkt hem, och ja, jag är i Värsås.
Jenny och jag ska ut och shoppa imorgno, trots det faktum vi båda är sega pga. sjukdom.
Jag var oerhört nervös inför flygresan tillbaks, med tanke på att den hem inte gick vidare bra. Men kollade både Heathrows och Amsterdams flygplatsers hemsidor nyss, och dem flygen vi ska med har gått som planerat hela dagen. Får helt enkelt hoppas att snön inte blir mycket värre.
Ja, saken var ju den, att när vi kom fram till Heathrow så fick vi reda på att Amsterdam vart insnöat, och att KLM och Airfrance inte kunde flyga folket med vidare förbindelser till Amsterdam. Så, vi fick hotellrum ordnat och sen ringde dem oss runt 21 och sa att dem hade ordnat ett direktflyg till Gothenburg med SAS istället. Skönt ändå. Trots motgångarna så var det härligt. Faktiskt. I'd share a hotel-room with jenny, any day. No fucking doubt.
Hur som helst. Nu ska jag skriva lite, och sen ska jag sova. Det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar