Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

måndag 8 februari 2010


"Beneath the sheet of paper lies my truth"
Lyssnar på Samson igen. Denhär nya versionen som jag har fått tag på är äkta kärlek.
Har precis avslutat dagens japanska lektion, och sitter här och försöker lösa min ekonomiska situation. Inte för att det egentligen är så mycket att lösa, men jag föredrar att ha koll på saker och ting.
Kunde inte sova inatt heller, hade ont överallt och allting kändes sönderdraget.
Som om några hade tatt tag i mina armar och ben och bara dragit allt dem kunde.
Nästan så allt hade ramlat av om dem försökt mer, men dem gjorde liksom inte det. Kvar blev bara dendär äckliga känslan.
Jag är trött, och då har jag en tendens att svamla. Kanske ska man sova en timma och sen fixa benen med epilatorn. Yay. Fast känner jag mig rätt så kommer jag ligga och halvsova tills folket kommer hem, och låta benen vara som dem är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar