Välkommen till min blogg, HENNIE I AM.
En blogg om livet, och dess vardagliga underverk och problem.

tisdag 23 mars 2010

Fittafittafitta. Jag är seriöst urusel på att plugga när jag egentligen borde.
Sen att jag har halsfluss, är sjuk, IGEN, hjälper Fanemig inte. Seriöst. Mitt immunförsvar är helt åt helvete. Jag är trött på dethär. Iofs har jag varit med om betydligt värre dagar, det ska gudarna veta. (POLYTEISM is ma thing. Eller kanske Agnosticism. Eller Ateism? eller helt enkelt Antropomorfism.)
JENNIE SLUTA KLAGA. Bitterfitta Hej.

Här är saker som är prima!
1. Det är bestämt att jag o Jenny SKA på P&L
2. Nästa vecka på Lördag kl. 17 så är jag i London
3. Nästa vecka kramar jag min älskade Jenny.
4. Vi ska se Gaoler's Daughter
5. Den 23:e får jag träffa min pappa och hela familjen.
6. I maj åker jag till Visby för att krama Beda.


Där. Jag är inte BARA klagande.

6 kommentarer: